0502-296 Demontaż i demontaż siłownika (3-przewodowy)
Z mojego siłownika wyciekał olej z dyferencjału. W dyferencjale było za dużo oleju, co powodowało wyciekanie oleju wokół siłownika w miejscu, gdzie jest on podłączony do mechanizmu różnicowego. Więc rozebrałem go, żeby zobaczyć, czy olej dostał się do siłownika. Wewnątrz siłownika nie było oleju, więc po sprawdzeniu postanowiłem uszczelnić siłownik za pomocą RTV. Oto jak to zrobiłem.
1. Wykręć śrubę i opaski zaciskowe z wewnętrznego panelu błotnika i zdejmij panel. (Rys. 1)
2. Podnieś zakładkę na złączu siłownika i odłącz od głównej wiązki przewodów. (Rys. 2)
3. Poluzuj przednią śrubę i wykręć dolne i tylne śruby za pomocą Torx T30. (Rys. 3)
4. Przesuń siłownik do tyłu ze śruby przedniej, aby go wyjąć (Rys. 4 i 4a).
Z mojego siłownika wyciekał olej z dyferencjału. W dyferencjale było za dużo oleju, co powodowało wyciekanie oleju wokół siłownika w miejscu, gdzie jest on podłączony do mechanizmu różnicowego. Więc rozebrałem go, żeby zobaczyć, czy olej dostał się do siłownika. Wewnątrz siłownika nie było oleju, więc po sprawdzeniu postanowiłem uszczelnić siłownik za pomocą RTV. Oto jak to zrobiłem.
1. Wykręć śrubę i opaski zaciskowe z wewnętrznego panelu błotnika i zdejmij panel. (Rys. 1)
2. Podnieś zakładkę na złączu siłownika i odłącz od głównej wiązki przewodów. (Rys. 2)
3. Poluzuj przednią śrubę i wykręć dolne i tylne śruby za pomocą Torx T30. (Rys. 3)
4. Przesuń siłownik do tyłu ze śruby przedniej, aby go wyjąć (Rys. 4 i 4a).